Sziasztok! Az oldalon felnőtt tartalom található! Ha nem érzed magad elég érettnek az olvasásához, akkor térj vissza pár évvel később.DE! ha mégis elolvasod, és bármilyen szellemi/testi károsodást szenvedsz, felelősséget NEM vállalunk!
Ez az oldal a sly1dboys.blogspot.hu oldal "utódja", majdnem ugyanazokkal az adminokkal, csak sajnos el kellet költöznünk.
A két admin: ~H és Kicsilány* . Így láthattok majd minket a posztok után. Kérésre névreszóló sztorikat is csinálunk!

Jó szórakoztást!;)
~Az adminok

2013. március 4., hétfő



  Kedves és egyetlen Viktóriámnak!
   Tessék itt van a te történeted.... 
 Remélem ez a fordítás tetszeni og.....
Katiexx,

 

Álom a zuhanyban....



   "Halk zene csendült fel a nappaliban. A konyhából a mélyhangú zzakács tanonc dalolt. Vígan üldögéltem, még nem kiabálást hallottam. Tudtam, hogy valamit elrontott. Anya megfog ölni ha a konyha kupis lesz. Az a második élete.
-Mit csináltál?...vontam kérdőre a borostás arcú félistent.
  Félisten. Ohh mamám nem szabadna ilyet gondolnom. Hisz vagy 10 évvel idősebb nálam, öhh inkább 15, az igazat megalva ő 32 én meg 16. De jó szépíteni a dolgokat.
-Inkább menjünk még mielőtt anyád hazaér....
-Miért mi lesz akkor?...vontam kérdőre.
  Titokban ajkait az enyéimre tapasztotta. Nyelve édes csíkot hagyva, vándorolt a mellkasomig.... Morogva téptem bele a hajába. mennyire megvadultam egy nyelvcsíktól. Mindent amit épp akkor gondoltam elvesztettem. Karjaiba roskadva borultunk a padlóra. A hideg csempe égette a bőrömet. Kezemet a nadrágjába csúsztatva a kezeimet kezdtem kényesztetni. Morogva fogadt a tetszését amikor erősen rámarkoltam a férfiasságára. Nyakamba harapva akaratoskodott.
-Mockosul megakarlak baszni. Kélrek....
-Könyörögj te kis pöcs....
  Fülemhez hajolva könyörgött. Könyörgött azért amit rég meg akart tenni. Kezeimet kihúztam, majd egyenkét végig nyaltam az ujjaimon. Lehunyt szemeimen keresztül is láttam, ahogyan engem bámul. Ágyékát nekem nyomva, hümmögött.
-Könyörgöm....
-Dugj meg, ahogyan akarsz....súgtam neki.
 Szemei felcsillantak. Minden ruhát óvatosan és gyengéden vett le rólam. Majd nekem esett mint ovodás a vanília fagyinak. Csókolt, harapott, nyöszörgött egyszerre. Újjaival kényes területen érintettek. Éreztem ahogyan bennem siklik. Sikítani volt erőm, de az újjaival keltett érzés kicsit lefoglalt. Kezének mozgása durva volt. Két ujját felhelyezve, izgatott. Csöpögtem, mindent csináltam, dobáltam magamat. csuklóját megfoga toltam még inkább magamba. Apró és hangos kuncogása jelezte hogy nem akarja ő se abbahagyni.
-Mit akarsz még?...ordított rám.
-Te mit akarsz még?...incselkedtem.
-Szopj le de jó keményen....ridegen utasított.
  Helyet cserélve, elsőnek a derekára ültem. Bizsergő ágyékommal lovagló mozdulatokat végeztem, majd leszállva róla, felálltam. Elöttem fekve bámult rám. Csípőmet sexin ringatni kezdtem majd megérintve magamat, nyögdécseltem. Minden egyes kis húzásnál összébbrogytam. Térdeimmel közelebb araszoltam hozzá és lehunytam a szemeimet. Számba véve szopgatni kezdtem a makkját, majd hirtelen nagyot cuppanva megaptam az egészet. Ajkaimat összeszorítva emeltem a fejemet. Keményem szoptam, ahogyan kérte.
-Jézusom lassíts, lassíts....
 Nem engedelmeskedtem neki. Hajamat megmakolva dobott enyhén a csempének. Lábaimat erősen szétrántva lökte belém magát. keményen kezdett baszni. Fájt. Rettenetesen. Csípőjét egyre keményebben lökve felém, éreztem minden egyes centiméterét. Kemény volt, és kívánatos. Nyakamba hajtva a fejét, kért folyton bocsánatot, de még mindíg durvábban baszott. Lábaimat felhúzva tette kezeit a térdeim alá. Testét felemelve kezdtee hullámzani. A nevét sikítva tört ki belőlem a neve. Sikerült lovagló ülébe kűzdenem magam. Térdeimet befeszítve, ugráltam rajta. kezeit a csípőmre rakva markolt. Megfordulva ismét allul voltam. Meglepetten sikítottam amikor két ujját is felhelyezte. Sosem volt még ilyen sexben élményem de élveztem.
-Gyerünk.... Csináld. Keményen....
 Pár perc múlva sikítva illetve nyögve léptük át a csúcsot. Kimerültem pihegtünk egymáson. Remegő testemet csókolgatta. éreztem hogy még képes lennék vele egész nam dugni... a ház minden egyes szegletén.
  Ruháinkat felszedve lépdeltem a lépcső felé... Meleg és csikizős érzés futott végig a combjaimon....
szemeim hatalmasra tágultak....
 
****


 Elzárva a csapot, kezdtem el kiabálni....
-Zayn, Zayn....
-Mi van?
-Basszus gyere........
-Mivan?...néz végig rajtam....
-Jön a baba........."

 Kedves Naplóm!

  Egyszer és még elég sokszor akarok ilyen sexet Zayn Malikkal....
Taln sikerülne ha ismerném.....

1 megjegyzés: