Sziasztok! Az oldalon felnőtt tartalom található! Ha nem érzed magad elég érettnek az olvasásához, akkor térj vissza pár évvel később.DE! ha mégis elolvasod, és bármilyen szellemi/testi károsodást szenvedsz, felelősséget NEM vállalunk!
Ez az oldal a sly1dboys.blogspot.hu oldal "utódja", majdnem ugyanazokkal az adminokkal, csak sajnos el kellet költöznünk.
A két admin: ~H és Kicsilány* . Így láthattok majd minket a posztok után. Kérésre névreszóló sztorikat is csinálunk!

Jó szórakoztást!;)
~Az adminok

2013. március 10., vasárnap


Godd Morning Édesek!
Dzsenifer Sajtos-nak írt Zaynes történetet olvashatjátok....
Katiexx,
Csillagom....
 
 
  Karok fonódtak körém. Idegen izomtól duzzadó karok. Mámoros illat keringett a levegőben. Apró kis burkot zárva körülöttünk. Derekamra csúsztatva a kezét kezdte felhúzni a ruhámat. Erőszakosan nyomta fel egyből két újját. Megdermedtem. Próbáltam minden apró kis részletet eltakarni. Vonagló emberek között én szenvedtem egyedül attól hogy egy vadidegen gyerek megujjaz. Elismerem hogy nyögdécselés nélkül nem bírtam ki. Iszonyat jó érzést nyujtott. Körözött velük és erőssebben pumpált. Ki- be ki-be. Csípőmet körkörösen mozgattam, a zene ütemére. Vakuk villanása szegeződött a hátunkra. Kezét elhúzva tőlem szopni kezdte nedvemtől ragacsos újjait. Nem figyelve arra hogy még mindeíg begerjedve vagyok, elviharoztam.
  Lépteit mögöttem hallani lehetett. Morgott. Káromkodott.
-Mit akarsz?
-Csak játszunk Babe....-kuncogottt.
-A kurvákkal szoktak játszani.
-Te az vagy?
  Amint befejezte a mondatot pofon captam. Mi a faszt képzel magáról. Erősen neki lökve a falnak ismét belémnyomta az újjait. Felsikítottam. Kezét megmarkolva nyomtam méginkább magamba. A falat kaparva élvezkedtem. Farkába belemarkolva, vesztette el felettem az irányítást. Újjai megdermedtek bennem. Éreztem ahogyan körül veszem, izmaimat megfeszítettem. Feljajdult. Nadrágjába csúsztatva kezemet verni kezdtem. Kezembe feszülve,élvezettel temette arcát a nyakamba. Lihegett szuszogott. Nadgrágját, lekapva magáról, könnyítette meg a dolgomat. Falhoz lökve térdeltem le elé. Államat megfogva nézett bele a szemembe.
-Mi a neved Babe?...mormogott.
-Dzsenifer...-súgtam.
-Én Zayn vagyok....És remélem hogy még ma leszposz....
 Kérését teljesítve erősen szopni kezdtem. Golyóit masszíroztam ráadásként. Élvezettel markolt a hajamba és nyögött mellé. Melleimet megmarkolva szereztem mindkettőnknek egyaránt örömet. Megvadulva tépte ki magát a számból. Elterülve a padlón, fejét a lábai  közé rakta és erősen nyalni kezdett. Nyelve érzékien siklott bennem.
-Zayn...Zayn....aww....szenvedtem a nyelve nyalása alatt.
-Mmmhh...mormogott belém.
  Fejét tuszkolva és haját markolva, élveztem el. Az orgazmus élménye bámulatos volt. De nem hagyta abba. Pillanatok elteltével már magamban éreztem őt. Hatalmas volt. Erősen dugni kezett. Csípőnk egymásnak ütközve, idegrágásokat okozott. Élvezetemben beleharaptam a nyakába. Zayn a fülembe harapott és még csókolt is. Melleimet markolva okozott élvezetet. Hátába karmolva nyögte a nevemet.
-Uhh Dszeni....istennő vagy.
-Ne hagyd abba.....könyörögtem.
  Orgazmusunk egyszerre öntött el minket. melleimet párnának használva, pihegett. Karjaimat köré fonva öleltem. Szuszogásunk betöltötte a teret. Mellbimbómat  a szájába véve, szopogatta. érzékeny volt, így megremegtem tőle. Amikor felöltöztünk telefon számomat a falra ragasztottam egy papírra írva. Sietve szedtem a lábaimat, nehogy utoléjren. Otthon álmodozásba kezdve elkezdtem izgatni magam. Zayn...Zayn....Élvezet volt vele sexelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése