Sziasztok! Az oldalon felnőtt tartalom található! Ha nem érzed magad elég érettnek az olvasásához, akkor térj vissza pár évvel később.DE! ha mégis elolvasod, és bármilyen szellemi/testi károsodást szenvedsz, felelősséget NEM vállalunk!
Ez az oldal a sly1dboys.blogspot.hu oldal "utódja", majdnem ugyanazokkal az adminokkal, csak sajnos el kellet költöznünk.
A két admin: ~H és Kicsilány* . Így láthattok majd minket a posztok után. Kérésre névreszóló sztorikat is csinálunk!

Jó szórakoztást!;)
~Az adminok

2013. március 9., szombat



 Hello Directionerek!!!!

  Beáta Fias: Kérlek olvad szeretettel a neked írt Liam történetet....
  Remélem elnyeri a tetszésedet!
Katiexx,


 
 
Batmenem!
 
 
     Villámlott. Esőcseppek kopogtam a kabátomon. Sós kis könnyek gyűltek minden elázott virágra.
Könnyed léptekkel indultam meg a semmibe. Koszos kis gondolatok kavarogtak a fejemben. Hangokra kaptam fel a fejemet. Kóvályogva ballagott felém. Kezeivel integetett. Mosolya alkoholtól mosódott el. Apró kis tincsein gyögyöztek a vízcseppek. Ajkai dideregve rázgódott. Combjaimat összeszorítva tettem ellene, hogy ne izguljak fel az első tíz másodpercben.
  Karjai szorosan fonódtak a derekam közé. Nyakamat és fülemet csókolva illetve harapdálta. Az esőben rengetek érdekesen kullogó ember haadt el mellettünk. De mi csak élveztük egymás csókjait. Batmeneset játszva kapott fel és rohant a veszélyes üldözői elől. Igazából csak a nevetséges sikolyom követett minket.
-Leteszel?...kuncogtam.
-Alszol velem?...kuncogott.
-Ne fogok lefeküdni veled... nem vagyok kurva.
-Sosem lennél számomra kurva.
  Tenyerei közé fogta az arcomat. Ajkai becézése az őrületbe kergetett. Kezei a fenekemre siklott és belemarkolva közelebb vont magához. Ágyékát nekem szorítva lépdeltünk a lakásban. éreztem, hogy egy ideje már kőkemény lehet. Sötétség vont körbe minket. Az ágyra esve tépte le a vizes ruhámat. Testemet jól ismerve csókolta végig minden egyes hegemet amit valaha ejtettek rajtam. Seggébe markolva nyomtam magamhoz. Hörögve súgta mit fog velem tenni. Mindíg is szerettem érezin őt. Ahogyan bennem van és szeret. Életemben nem voltam még ilyen sex éhes mint Liam mellett. Úgy éreztem hogy éjszakákat is végig sexelnék vel, úgy hogy nem fáradnék el egyhamar.
-Nem vagy kurva... Szeress..
 Szavai könyörgést és bizonyítást tükröztek. Erős karjai égették a bőrömet. Ajkaivala melleimet kényesztette. GYengéden vette a szájába érzékeny mellbimbómat. Remegés futott végig rajtam. Nyöszöröhve nyomtam  lejjebb a fejét. Akartam hogy ajkaival is beccézzen. Újjai simítása intím testrészeimen jobban benedvesített. Méghogy nem fekszem le vele . Szemeimet erősen lehunytam amikor nyelvét igen erős lökéssell feltolta. Szívott harapott. Melleimet masszírozta. Bimbóim érzékenyek voltak, és igen kemények. Nyelve gátlások nélkül csúszkált bennem. Fülét cibálva nyomtam magamhoz a fejét. Ajkaival szívni kezdett, görcsbe rándultam. Alhasam szorítani kezdett.
-Liam, nem bírom...nyöszörögtem.
 Fejét pillanatok alatt felkapta és újjazni kezdett. Két újjával körözött bennem. Ki és össze húzta bennem görcsbe rándult újjait. Csípőmet körkörösen mozgattam. Ajkaival az enyémet falta, miközben erősen megmarkoltam a farkát.  Alsónadrágjába nyúlva verni kezdtem neki. Arcát a nyakamba temetve, kezdtem jobban és egyre erősebben verni. Hátára lökve csókoltam a mellkasát hasát. Nardágjától megszabadulva ráérősen szopni kezdtem. Nem zavart hogy alig fért bele a számba, de élvezet volt hallgatni ahogyan tehetetlenül szenved. Golyóit masszírozva fuldokoltam. Mielőtt még elment volna abba hagytam. Furcsán nézett rám.
-Miért hagydtad abba....lepődött meg.
-Várj....kuncogtam.
  Telefonomat kamerára állítottam és beállítottam hogy minket vegyen. Csípőlyére ülve, kicsit még verni kezdtem. Fejét hátra billentette. Iszonyatosan keményedett az érintésemre. Ez még inkább benedvesített.
-Gyerünk Liam, mosolyt a kamerának......
 Csibászes mosolyt villantott. Lassan és gyengén ereszkedtem rá. Teljeen kitöltött. hatalmas volt. Fel és le emelkedtem rajta. Combomat simogatva, nyögdécselt. Csípőmet előre hátra billegettem. Minden egyes centiét éreztem. G-pontomat erősebben éintette. Fejemet hátra vetve ugráltam rajta. Erősen lökődött vissza. Élesen mozgott bennem. Melleimte szorongatta. Összegyúrta, majd a bimbókat csípte meg.  Első vad nyögésemnél megfordított, ő volt felül.
-Gyerünk Bea mosolyt a kamerának...
 Szavai gúnyosak voltak és lányos. Csípőjét azonnal előre döntve, eszeveszettül dugni kezdett. Lábaimmal körbe ölelve, sikongattam. Egyszerre mozdltunk. Csípőmet ellentétesen mozdítottam. Minden eddigi sexet simán leverte. Ilyen intenzíven még senkivel sem dugtam. Élveztem. Alhasam néha meglazult majd fájni kezdett. Lüktetve éreztem az orgazmusunk első kis lépcsőit. vadult engettük szabadjára az érzést. Sikítva vontam mmagamhoz. Nem akartam elengedni.
Utó rezgésként a fülemet és a nyakamat csóklgatta. Magunkra tekerve a takarót suttogott.
-Sosem leszel kurva. Szeretlek, édesem.
-Csak a te kurvád vagyok....-lihegtem.
  Megcsókolt, édesen.
Karjaiba vonva boldogan gondoltam arra, hogy már négy éve Mrs. Beáta Payne vagyok.

 

3 megjegyzés:

  1. Szeretnék egy vad , durva Harryset :))
    puxxi : Nóri Merétei

    VálaszTörlés
  2. Én szeretnék egy durva, vad Nialleset ;))
    puxxxa: Kati Kerekes

    VálaszTörlés
  3. Sziaa :) Én szeretném ha mind az 5-en benne lennének :))
    Legyen durva és nagyon vad ;))
    puxxancs: T.Annus

    VálaszTörlés