Sziasztok! Az oldalon felnőtt tartalom található! Ha nem érzed magad elég érettnek az olvasásához, akkor térj vissza pár évvel később.DE! ha mégis elolvasod, és bármilyen szellemi/testi károsodást szenvedsz, felelősséget NEM vállalunk!
Ez az oldal a sly1dboys.blogspot.hu oldal "utódja", majdnem ugyanazokkal az adminokkal, csak sajnos el kellet költöznünk.
A két admin: ~H és Kicsilány* . Így láthattok majd minket a posztok után. Kérésre névreszóló sztorikat is csinálunk!

Jó szórakoztást!;)
~Az adminok

2013. június 9., vasárnap


No először is ki szarnak érzem magam hogy nem írtam ide semmit....
Na jó írni jegyzetbe azért írtam de nem raktam ki Őket most viszont, hogy nyár van/lesz itt senki sem fog szárazon felkelni a gépe elől... azt garantálom....

Gondoltam kicsit újjítunk és hoztam egy csöppp kis meglepetést így visszatérésnek... kicsit furcsa de nekem tetszik..........
Jó olvasást csibéim... <3

Katiee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése